Cotton Balls mini - DIY

Mimo iż cottonkowy szał nieco przycichł, jeszcze co chwilę znajduje się ktoś, kto zapragnie je mieć: tak jak ja - nieco spóźniona przez sypialniany remont i do końca nie określoną sypialnianą kolorystykę. Ale w końcu są - moje pierwsze w życiu Cotton Ballsy - jedno wiem - nie ostatnie :) Wykonanie Cottonków jest łatwe, jedyne co to trzeba zaopatrzyć się we wszystko, co potrzebne i uzbroić w cierpliwość :)



Potrzebujemy:
  • lampki choinkowe led
  • baloniki - u mnie mini (takie na bomby wodne)
  • pompka do balonów - niekoniecznie :)
  • kordonek - u mnie w czterech kolorach
  • klej wikol
  • woda
  • pojemnik na klej

Krok 1
Pompujemy odpowiednią ilość baloników. Staramy się, aby były one równej wielkości. 


Krok 2
Do pojemniczka wlewamy klej wikol i dolewamy taką samą ilość wody. Dokładnie mieszamy. Rozwijamy kawałek kordonka i moczymy go w kleju.


Krok 3
Kordonkiem zamoczonym i lekko odciśniętym z kleju owijamy balonik pozostawiając wiązany "dzyndzelek" na zewnątrz - będzie on nam ułatwiaj wyjęcie balonika. Ilość owinięć zależy od naszego upodobania - ja chciałam aużurowe. Balonki pozostawiamy do całkowitego wyschnięcia. Można je zawiesić na nitce lub położyć na folii na kaloryferze.


Krok 4
Jak cottonki będą całkowicie wyschnięte igłą przekłuwamy baloniki i wyjmujemy - możemy pomóc sobie szydełkiem.


Krok 5
W otwór od "dzyndzelka" wkładamy lampki choinkowe, jeśli są luźno zabezpieczamy klejem na gorąco. 


Krok 6
Cotton Balls są gotowe - można je zawiesić :)

Komentarze

  1. jestem przed gruntowną metamorfoza swojego pokoju do pracy :) chyba chcę takie kulki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)