Jesienna girlanda - DIY

Chciałbym pokazać Wam bardzo prostą jesienna girlandę, mającą swój delikatny, niepowtarzalny urok. Wykonanie tej girlandy jest bardzo łatwe, a uczucie spełnienia płynące z własnoręcznego przygotowania ozdób do domu - bezcenne. Do przygotowania girlandy użyłam szyszek, różyczek z kartek starej gazety, sznurka i światełek. Zapraszam :)


Potrzebujemy:



Krok 1
Szyszki pomalowałam srebrną farbą w sprayu i pozostawiłam do wysuszenia. Szyszek właściwie nie trzeba malować, jednak moja girlanda ma zawisnąć na kominku i chciałam aby nie "zlewały" się z cegłą :)

Krok 2
Ucięłam odpowiednią ilość sznurka i powiesiła w docelowym miejscu. Okręciłam na sznurku światełka. 


Krok 3
Przyklejamy szyszki w równych odległościach.


Krok 4
Do szyszek doklejamy różyczki.


Krok 5
W miejscu sklejenia szyszek ze sznurkiem przyklejamy kokardkę ze sznurka.



Girlanda gotowa :)


Komentarze

  1. Ja po mojej ,,przygodzie" z szyszkami nie trzymam ich w domu. Od ciepła się otworzyły i wszędzie ziarenka waliły sie po domu :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)