Skrzyneczka decoupage z serduszkiem - DIY

Skrzyneczka na piloty, na półce pod telewizorem, marzyła mi się od dawna. Ale jak to u mnie - potrzebny jest czas, pomysł musi się uleżeć i dojrzeć. Przedstawiam Wam tworzenie jej krok po kroku - myślę, że w DIY łatwym do "strawienia". Nawet osoby, które jeszcze nie próbowały swych sił w decoupage powinny spokojnie dać sobie radę. Zapraszam :)



Skrzyneczkę kupiłam w Pepco za 14,99, była w kolorze beżowym, delikatnie przecierana białym. 


Krok 1 
Przemalowałam skrzyneczkę kolorem szarym, farbą akrylową pozostawiając białe elementy na przodzie. Pozostawiłam do całkowitego wyschnięcia.


Krok 2
Wybrałam wzór serduszka z dziewczynkami z papieru ryżowego, koronkę w kolorze ecru. Z grubego kartonu wycięłam dwa identyczne serca, trochę większe od tego na papierze ryżowym.


Krok 3
Serca przemalowałam białą farbą akrylową z jednej strony. Pozostawiłam do całkowitego wyschnięcia. 



Krok 4
Klejem na gorąco przykleiłam koronkę do jednego z serduszek po jego niepomalowanej stronie. Koronkę starałam się marszczyć - najlepiej pomóc sobie przy dociskaniu nożyczkami lub nożykiem, żeby paluszki oszczędzić :) 



Krok 5
Klejem na gorąco przyklejamy drugie serduszko.


Krok 6
Serduszko z papieru ryżowego wyrywamy i przyklejamy klejem do decoupage, pozostawiamy do całkowitego wyschnięcia.



Krok 7
Delikatnie podmalowałam brzegi serduszka na szary kolor, całość zabezpieczyłam lakierem akrylowym - również koronkę. Pozostawiłam do całkowitego wyschnięcia i ozdobiłam samoprzylepnymi półperełkami.


Krok 8
Wybrałam szablon i przykleiłam go do wieczka skrzyneczki za pomocą papierowej taśmy, zaklejając również zbędne elementy.


Krok 9
Teraz planowałam zrobić relief pastą strukturalną a okazało się, że wyschła na kamień, dlatego posłużyłam się pastą śniegową. Relief trzeba pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Całą skrzyneczkę kilkakrotnie zabezpieczam lakierem akrylowym. 


Krok 10
Za pomocą separatorków przyklejam serduszko na przód skrzyneczki.



Krok 11
Przykleiłam wstążeczkę i gotowe:)


A na koniec kilka zdjęć mojej pracy :) - zapraszam :)





Komentarze

  1. Uwielbiam pepco. Można znaleźć naprawdę cudne perełki w śmiesznych cenach

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nowy stary dom aż prosi się o takie stylizowane drobiazgi. Pracę zaczęłam od starego krzesło-fotela, ale jak tylko go skończę, to będę podkradać Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)