Metamorfoza łazienki

Witajcie. Dzisiaj będzie bardzo "intymnie" :) Zapraszam Was do naszej łazienki. Na początku roku 2017 zrobiliśmy gruntowny remont. Oto fotorelacja - kto chętny niech poogląda :) Projekt - ja, wykonanie - fachowcy, montowanie - mąż i na koniec jeszcze moje trzy grosze - czyli dodatki. Miała być wyrazista oraz zaskakująca, i udało się :)



Ponieważ w pierwszej wersji wanna była pod oknem, a toaleta naprzeciw umywalki, a układ ten nijak mi pasował hydraulicy musieli rozkuć połowę podłogi by zrobić nowe podłączenia.










Największym problemem był dobór łazienkowego oświetlenia. Obejrzała "miliony" lamp i kinkietów, ale nic mi się nie podobało. Pozostałam więc przy halogenach w podwieszonym suficie.


Jedną ze ścian postanowiłam pozostawić jako "dekoracyjną", dlatego trzeba było przygotować ścianę pod obraz na szkle. 


Marzeniem mojego Męża była czerwień w łazience, którą zastosowałam w dodatkach. Szczerze to nie byłam do niej do końca przekonana, ale okazało się, ze jest teraz przysłowiową "wisienka na torcie " :)




Szafki były młodziutkie - tylko jednoroczne i całe bialutkie, aż raziło. Zakupiłam wiec koronkową i czarną okleinę, którymi potraktowałam fronty, a kryształowe gałki w stylu glamour dodatkowo ozdobiły :)












A teraz czas na moje "trzy grosze". Została mi jeszcze koronkowa okleina więc poczyniłam takie oto dodatki :)




Ostatnim elementem przez którego niektórzy uważają mnie za dziwadło jest zegar. Na swoje usprawiedliwienie mogę napisać tylko to, ze ja lubię mieć czas zawsze pod kontrolą :)


Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca :) trochę tego było :) Wiem, że z gustami się nie dyskutuje, ale ona jest dla nas najpiękniejsza na świecie, to nasze "dziecko" i jesteśmy z niej bardzo dumni :)

Komentarze

  1. Łazienka ogólnie prezentuje się rewelacyjnie... podoba mi się wzór na szafkach i czerwone dodatki ale na taki obraz chyba bym się nie zdecydowała; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Czerwień dodaje smaczku całosci, no i urzekł mnie ten czerwony taboret z pięknymi nogami :) W drobiazgach widać Twoją rękę :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)