Witajcie. Kochani bardzo cieszę się, że są chętni na moje wiejskie Candy i jeszcze serdecznie zapraszam :) Dziś post wspominkowy :) U mnie na wsi szczególną miłością otaczamy pamiątki po naszych przodkach. Dziś chciałabym pokazać Wam jedną z najcenniejszych pamiątek, która pozostała mi po dziadkach :) 




Filiżanka pochodzi z serwisu kawowego, który moi dziadkowie zakupili w 1954 roku. Filiżanka jest z Chodzieskiej Fabryki Porcelany. Jestem jej drugą właścicielką i mam nadzieję, że nie ostatnią :) Dbam o nią i pilnuję jak oka w głowie :) Szczątkowe ilości serwisu przejęła moja siostra, ja wywalczyłam tę jedną filiżankę :) Filiżanka mimo swoich 60 lat jest w idealnym stanie. Przeżyła ze mną niejedną przeprowadzkę i tfu.. tfu.. mam nadzieję, że przetrwa wszystko :)
A oto pierwsi właściciele - moi ukochani dziadkowie w dniu swego ślubu - 1942 rok.


Na zawsze pozostaną w naszych sercach

Komentarze

  1. uwielbiam takie pamiątki, filiżanka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Justynko też filiżankę którą teściowa chciała wyrzucić. A jest to cząstka jej prezentu ślubnego. Nie wiem kiedy wyprodukowany, ale ślub brali w 1954 roku. A więc pewnie zbliżone wiekowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale jest mieć takie skarby z duszą. Też mam parę takich wiekowych przedmiotów, dawniej nie doceniałam ich wartości, ale teraz zdaję sobie sprawę jaką duszę i serce mają takie pamiątki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoi Dziadkowie tworzyli piekną parę i mam nadzieję, że życie mieli udane:)
    Filiżanka jest skarbem i powinna stać w miejscu, gdzie nic jej nie zagrozi:)
    Jesteś sentymentalna, ja też i również ma sporo podobnych pamiątek:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)