Choinki z łańcucha - DIY


Choinki z łańcucha może zrobić każdy, nie trzeba do tego żadnych specjalistycznych umiejętności i zdolności. Takie choinki to bardzo efektowna świąteczna ozdoba. Można ozdobić nimi dom, okręcić światełkami i cieszyć się przepiękną, własnoręcznie wykonaną ozdobą. Taka choinka to również świetny pomysł na prezent :) Jak łatwo się ją robi - zobaczcie sami :)

jak zrobić choinkę z łańcucha

Potrzebujemy:
  • karton
  • łańcuch choinkowy
  • klej na gorąco
  • malutkie bombki, gwiazdki, szyszki, wstążki
Krok 1
Przygotowujemy konstrukcję pod choinkę, czyli stożek z kartonu. Karton zwijamy w stożek, sklejamy i obcinamy dół, aby choinka prosto stała. Wielkość choinki zależy od was i kartonu którym dysponujecie. Ja miałam do dyspozycji szpule po niciach - dorobiłam tylko czubki. Można oczywiście wybrać opcję "na bogato" i zakupić stożek styropianowy :) 


Krok 2
Rozgrzewamy klej i zaczynamy owijać łańcuchem stożek - najwygodniej od góry :) co kawałek przyklejając go. 



Krok 3
Teraz wystarczy tylko ozdobić tym co mamy i tym, co nam się podoba :) Ja śnieżynki wycięłam ozdobnym dziurkaczem, a gwiazdy na czubek wycięłam z samoprzylepnej, brokatowej pianki.



Komentarze

  1. Nieużywane , zielone łańcuchy leżą u mnie :) Może jeszcze zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na nieużywane łańcuchy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)