środa, maja 29, 2013

Zaczynam dłuuuuugi weekend :)




10 komentarzy:

Monika Kryza pisze...

Ja jutro mam normalnie zajęcia D: Zazdroszczę. Mina kociaka bezcenna :P

Antoni Kot pisze...

oj była kocia impreza ;)

Ewa Jurewicz pisze...

Śliczny kociak. On wiedział, że pogoda nie dopisze i szkoda nawet oczy otwierać. Pozdrawiam serdecznie.

Katharina182 pisze...

jaka mina, wygląda jakby pozował specjalnie. A może się uśmiechnąć:) Superaśny kiciak:P Blog wymiata, będę wpadać i zapraszam do mnie;p

Justyna Kłosińska pisze...

Dziękuję za odwiedziny, zaglądałam do Ciebie, też chętnie będę wpadać :) bardzo mi się podoba :)

Justyna Kłosińska pisze...

Tak Ewuniu niezły cwaniak z tego Hektora :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

Justyna Kłosińska pisze...

Zgadza się :) całą nockę szalał po mieszkaniu, ganiał jak opętany, teraz musi odespać :)

Justyna Kłosińska pisze...

No tak nie każdy ma tak dobrze jak Hektor :)

Agata Rak pisze...

piękny ....

Kasia pisze...

Fajna minka kocia :)
pozdrawiam

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger