Piernikowy peeling cukrowy - DIY

Lubicie peelingi? Ja bardzo. Tak jak w kuchni preferuję domowe sposoby, tak samo jest w kosmetykach. Domowy peeling o zapachu piernikowej przyprawy jest niesamowicie aromatyczny, dodatek oliwki sprawia, że ciało jest nawilżone. Do zrobienia go potrzebujecie tylko czterech składników, a czas wykonania jest bardzo krótki. pIęknie opakowany jest wspaniałym prezentem, którym nikt nie pogardzi. 


Potrzebujemy:
  • 200 g cukru trzcinowego lub brązowego
  • 2 łyżki oliwki dla dzieci, oliwy z oliwek lub oleju kokosowego
  • dwie łyżki przyprawy piernikowej - ja polecam domową tutaj
  • kilka kropel olejku zapachowego - u mnie jabłko z cynamonem, może być inny o zapachu kojarzącym się z piernikami :)
  • miska i łyżka




Krok 1
Do miski wsypujemy 200 g cukru trzcinowego lub brązowego, wsypujemy dwie łyzki przyprawy piernikowej i dokładnie mieszamy, aby się połączyły.


Krok 2
Wlewamy dwie łyżki olejku dla dzieci, oliwy z oliwek lub oleju kokosowego - trzeba go rozpuścić. Dodajemy kilka kropel olejku zapachowego i dokładnie mieszamy.


Peeling jest już gotowy. Wystarczy teraz przełożyć go do szczelnie zamykanego słoiczka. Na prazent słoiczek ozdabiamy :) satysfakcja gwarantowana - polecam :)


Komentarze

  1. Bardzo lubię takie domowe peelingi, o zapachu piernika jeszcze nie robiłam. Świetny pomysł, na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały, aromatyczny!
    Taki prezent chciałabym bardzo...Ale może zrobię dla siebie i dla kogoś bliskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie pogardziłabym takim cudnym prezentem☺️ Zapach pierników w tym okresie jest zniewalający...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fascynujący pomysł, na prezent idealny, ale... Czy to jeść czy używać do mycia? To znaczy, słoiczek trzeba dobrze opisać, bo pomyłka gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowe kosmetyki są najlepsze. Sama często robię peeling kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetny ten peeling. Uwielbiam zapach piernika i cynamonu, obawiam się jednak, ze bym go zjadła niż używała ;) Świetny patent, który z przyjemnością wykonam sama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie domowe sama robiłam maseczki z malin ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja bym taki mogła dostać :) ale chyba mi nikt takiego nie da to muszę sobie sama zrobić :) fajny pomysł na taki domowy :) będę eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała kiedyś wypróbować 😍 Do tej pory robiłam sama peeling kawowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi, ale zazwyczaj nie chce mi się ich robić. :P Może jednak jest to pomysł na prezenty dla innych, np. na Święta...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)