Kubek ze słoika ze słomką - DIY

Zakochałam się ostatnio w słoiku z Biedronki :) Był w nim jogurt, który zniknął w zawrotnym tempie. Zauroczył mnie jego kształt i postanowiłam zrobić z niego "poidełko" :) na wodę, smoothies lub drineczka :) Wiem, wiem, że takie słoikowe kubeczki można kupić już na każdym zakręcie i cena ich nawet przystępna się zrobiła, ale ten jest inny - mój, oryginalny i własnoręcznie wykonany :)


Potrzebujemy:
  • słoik z zakrętką
  • wiertarka
  • papier ścierny
  • farby akrylowe
  • lakier akrylowy
  • słomka


Krok 1
W zakrętce wiercimy na środku otwór, wielkością odpowiadający średnicy słomki.



Krok 2
Papierem ściernym ścieramy ostre brzegi otworu.


Krok 3
Farbą akrylową malujemy zakrętkę i pozostawiamy do całkowitego wyschnięcia, malujemy drugi raz.

Krok 4
Dowolnie ozdabiamy i lakierujemy dwukrotnie.


Krok 5
Wlewamy wodę, dodajemy cytrynkę, miętę i owoce, wkładamy słomkę i już możemy pić z pięknego, własnoręcznie wykonanego słoiczka :)



Komentarze

  1. Piękny i taki właśnie niepowtarzalny :) Mam akurat w lodówce jogurt straciatella w takim słoiczku, ale nie jestem tak zdolna jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :) z chęcią z niego skorzystam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcam żeby zamienić słomkę plastikową na ekologiczną słomkę papierową i będzie bajka :) łomki papierowe są śliczne :) Najlepsze jest to, że ponieważ są zrobione z papieru, który można nadrukować, ilość wzorów i kolorów jest właściwie nieograniczona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)