Słoiki ze zwierzątkami na zakrętkach - DIY

Witajcie, witajcie :) Wakacje się zaczęły a ja mam mnóstwo pracy :) Jako rasowa "przetworomaniaczka" zamykam w słoiki wszystko, co tylko się da, aby jesienią i zimą cieszyć się smakami i zapachami lata. Dzisiaj jednak pomiędzy rabarbarem i botwinką udało mi się zrobić słoiki ze zwierzątkami na zakrętkach. To taka ostatnio, bardzo modna ozdoba, którą bardzo łatwym i tanim sposobem, może się cieszyć każdy z nas :) 

Potrzebujemy:
  • słoik z zakrętką
  • figurki zwierząt
  • klej na gorąco
  • farba w sprayu
  • ozdoby 



Krok 1
Rozkładamy ochronną folię lub papier i za pomocą farby w sprayu malujemy zakrętki i figurki zwierząt na wybrany kolor. Pozostawiamy do całkowitego wyschnięcia.

Krok 2
Za pomoc kleju na gorąco przyklejamy figurki do zakrętek i właściwie to wszystko. Można oczywiście pokusić się o dodatkowe ozdabianie - tak jak ja :) Przykleiłam ozdobną taśmę i posypałam wieczka brokatem, aby pasowały do "glamour-owatego" pokoju Mańki :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)