Zajączkowe torebki na małe prezenty - DIY

Opakowanie prezentu, choćby najmniejszego, pomysłowe, własnoręcznie wykonane to połowa sukcesu :) Bardzo lubię pakować wszystko, co wpadnie mi w ręce :) Takie zajączkowe torebki widziałam już dawno w necie, a dziś postanowiłam zrobić je sama i podzielić się z Wami instrukcją obsługi. Sposób jest łatwy, poza tym opakowania można przygotować sobie wcześniej, a to też bardzo lubię :)


Potrzebujemy:
  • torebki papierowe
  • ołówek
  • czarny mazak, pisak, flamaster :)
  • oczka
  • kolorowe wstążki


Krok 1
Na torebce, w górnej jej części ołówkiem rysujemy uszy.


Krok 2
Uszy wycinamy.


Krok 3
Rozkładamy uszy i przycinamy papier tak, aby od zewnątrz również były lekko zaokrąglone - torebkę składamy.


Krok 4
Na torebce rysujemy nosek i przyklejamy oczy.


Teraz możemy zapakować prezenty lub schować torebki i poczekać na odpowiedni moment :)

Komentarze

  1. Jakie cudowne <3
    Gdzie kupiłaś te torebki papierowe? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam w moim ulubionym sklepie - na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe torebki :) fajne na wielkanocne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe i takie proste. Ja mam zawsze ogromne problemy z pakowaniem czegokolwiek. Nie lubię tego robić... Te zajączki wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! :) Pomysł mi się na pewno kiedyś przyda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie sympatyczne opakowania! Pomysł na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to proste! Nie wpadłabym, że z tak banalnych rzeczy można zrobić takie cudowne torby!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziaki 😍😍😍 bardzo lubię tak szybkie i kreatywne zabawy dla dzieciaków 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaki super pomysł ! Z nieba mi spadłaś, bo akurat myślałam o tym jak zapakować prezenty najbliższym. No to już wiem jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe przyda mi się na te Święta - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)