Ten obrazek może zrobić każdy - walentynkowe DIY

Idąc tropem poprzedniego obrazka, a nie... wręcz cofając się, ponieważ ten obrazek jest bardzo podobny w wykonaniu do poprzedniego, ale jeszcze łatwiej i szybciej się go robi :) przedstawiam Wam kolejne walentynkowe DIY. Każdy z nas ma gdzie postawić lub powiesić walentynkowe obrazki - mój stanął w łazience :) Nie dajcie się więc prosić - zaskoczcie znajomych, domowników, a co najważniejsze samych siebie.


Potrzebujemy:
  • ramkę 
  • kolorowy brystol
  • nożyczki
  • ozdobny papier lub okleina
  • taśma dwustronna 
Krok 1
Z kolorowego brystolu - (u mnie czerwony), wycinamy prostokąt wielkości okna ramki. Taki sam prostokąt wycinamy z białej kartki. Na tym to białym prostokącie pośrodku rysujemy serce, wycinamy, przykładamy do kolorowego, odrysowujemy i również wycinamy.



Krok 2
Wycięte serduszko podklejamy papierem ozdobnym lub okleiną. Ja wykorzystałam okleinę, którą zastosowałam w łazience, ponieważ obrazek tam właśnie zamieszkał i to nie tylko na czas Walentynek :)



Krok 3
Obrazek umieszczamy w ramce i znajdujemy dla niego specjalne miejsce :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)