sobota, stycznia 07, 2017

Rozdanie na Fb

 Kochani zapraszam Was na małe rozdanie na FB.  To takie rozdanko dla Facebookowych miłośników Sunflowera i obserwatorów bloga U mnie na wsi. Jedna osoba wygrywa zrobiony przeze mnie chustecznik widoczny na zdjęciu - szaro-turkusowy.


Wystarczy:
- lubić fanpage Sunflower - w wolnej chwili,
- zapisać się pod postem na FB
- udostępnić post rozdaniowy na swojej Facebookowej stronie :)
Można dodatkowo zaobserwować bloga - http://na-mojej-wsi.blogspot.com i zaprosić znajomych do zabawy. Jeśli ktoś nie posiada profilu na FB może zapisać się pod tym postem :) Organizatorem rozdania jestem ja i nikt inny nie ma z tym nic wspólnego. Zapisujemy się do końca miesiąca - 1 lutego wskażę zwycięzcę ;) Zapraszam do zabawy :D

1 komentarz:

Anita T. pisze...

Nie mam fb, ale jesli mówisz, że można jak najbardziej staję po to cudeńko w kolejce.
Pozdrawiam, buziaki.

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger