Jak zrobić świecącą literę z tektury w stylu glamour - DIY

Świecące litery podbijają świat nastolatek, lubiących być na topie :) W internecie znajdziecie przeróżne sposoby zdobienia takowych tekturowych liter. Moja nastolatka ma pokój w stylu Glamour, także ozdabiając literę musiałam wziąć to pod uwagę. Zapraszam Was na DIY.


Potrzebujemy:
  • szablon litery
  • tekturę - ja wykorzystałam karton od szafki łazienkowej
  • klej na gorąco
  • nożyk, skalpel
  • lampki choinkowe kulki w ilość 20 sztuk - u mnie na baterie
  • gąbkowy pędzel, może być zwykła gąbka
  • farba - u mnie biała
  • linijka
  • taśma papierowa
  • nożyczki
  • ołówek
  • gumka 


Krok 1
Drukujemy szablon wybranej litery w ilości dwie sztuki na zwykłym papierze ksero. Przyklejamy szablony do tektury i przykładając linijkę nożykiem wycinamy litery. Z tektury wycinamy również długie paski o szerokości 4 cm.


Krok 2
Na jednej z liter wyrysowujemy sobie układ światełek i tu się nie łudźcie - trochę to trwa :) wspaniałym pomocnikiem w tym zadaniu jest gumka :) Kiedy już wyjdziemy z tego zwycięsko nożykiem nacinamy w miejscu gdzie ma być światełko. Jeśli macie światełka kulki dobrze jest rozłożyć jedną i przeciskać przez dziurki - będzie nam później łatwiej je założyć.



Krok 3
Za pomocą kleju na gorąco przyklejamy do litery z otworkami na lampki paski tektury tworząc boki.




Krok 4 
Rozkładamy światełka, przekładamy przez otwory i nakładamy kuleczki.


Krok 5
Za pomocą taśmy papierowej mocujemy światełka i kable do litery.


Krok 6
W drugiej literze wycinamy mały prostokącik tworząc ujście do kabelka :) Sklejamy ze sobą literę za pomocą kleju na gorąco.


Krok 7
To dla tych, którzy mają światełka na baterie. Chciałam żeby Mania nie była ograniczona dostępem do kontaktu i mogła postawić swoją literę, gdzie jej się zechce :) Więc jeśli macie na baterię należy przymocować obudowę baterii do litery za pomocą taśmy dwustronnej.



Krok 8 
Ozdabiamy literę. Malujemy boki litery białą farbą, łączenia oklejamy taśmą samoprzylepną lub papierem samoprzylepnym - u mnie w kolorze srebrnym i naklejamy za pomocą kleju na gorąco taśmę ozdobną.


Teraz wystarczy znaleźć dla litery odpowiednie miejsce i już możemy się cieszyć posiadaniem efektownej, eleganckiej ozdoby, do tego własnoręcznie wykonanej. Dla mnie najważniejsze jest to, że Mania jest zadowolona i dumna ze mnie :)

Komentarze

  1. Wyszła super! Też noszę się z zamiarem zrobienia takiej dekoracji ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze pomysł na literkę dla Młodego, jak zxnajdę czas to zrobię ;)

      Usuń
  2. Super, pomyslowo i pieknie wykonane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszło i fajnie wygląda na stoliku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne mam swoje świecące imie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)