Pojemnik na pędzle do makijażu - DIY

Nowa toaletka prosiła o pojemniki na pędzle, kredki, tusz, błyszczyki i inne makijażowe pierdoły :) Obkolędowałam sklepy, przewertowałam internet i co? - to nie to :) Szukałam czegoś eleganckiego, ozdobnego ale też pięknego w swej prostocie. Nie pozostało mi nic jak tylko wziąć się do roboty. Okazuje się, że w bardzo prosty sposób można ozdobić pojemniki do pędzli - polecam każdemu, satysfakcja gwarantowana :)


Potrzebujemy:
  • dwa pojemniczki, szklanki, słoiczki
  • taśmę malarską
  • klej do decoupage
  • pędzel
  • papier ryżowy
  • lakier akrylowy
  • taśma ozdobna - u mnie "Diamentowy pas" 
  • klej na gorąco
Taśmą malarską zaklejamy obszar, który chcemy pozostawić przezroczysty.


Papier ryżowy rwiemy na mniejsze kawałki. 


Klejem do decoupage smarujemy pojemnik i oklejamy go papierem ryżowym na zakładkę. Zaklejamy wszystkie dziurki, smarujemy klejem również po wierzchu. Nie martwimy się zmarszczkami, będzie dobrze :) Ważne żeby papier nie odstawał, był bardzo dobrze przyklejony.


Zostawiamy do całkowitego wyschnięcia. Papier ryżowy wystający poza dno pojemnika obcinamy lub ścieramy papierem ściernym. Odklejamy taśmę malarską, a część oklejoną papierem ryżowym lakierujemy i pozostawiamy do wyschnięcia.


Odmierzamy potrzebną ilość taśmy ozdobnej i przyklejamy ją za pomocą kleju na gorąco.


I gotowe :)


A tak prezentują się na toaletce :)





Ciekawa jestem jak Wam się podoba? czy jest według Was prosty do wykonania? i kto się pokusi o zrobienie samemu ? :)

Komentarze

  1. I teraz nasza Justysia będzie się malować jak jakaś królowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, wszak jestem królową swojego, malutkiego, wiejskiego królestwa ;)

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowo, fajnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak świetnie się prezentują na toaletce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł kochana :-) ślicznie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)