poniedziałek, maja 02, 2016

Plakaty z cytatami

  Już od dłuższego czasu panuje moda na ścienne plakaty. Każdy z nas stara się stworzyć wyjątkowe miejsce, gdzie z przyjemnością będzie się chciało przebywać. Grafika lub napis oprawiony w ramkę to niebanalny sposób na ozdobienie ścian swojego mieszkania. Wybór plakatów, ich oryginalność i styl sprawia, że nasz dom nabiera niepowtarzalnego i magicznego wyglądu. Dzisiejszym postem chciałabym zachęcić Was do własnoręcznego wykonania plakatów z cytatem.




Oczywiście zanim zabrałam się do pracy sprawdziłam cenę gotowego, czarno-białego plakatu i usiadłam jak wryta - plakat z cytatem wielkości A4 kosztuje 40 zł. Stwierdziłam, że dodatkowo oprócz wygórowanej według mnie ceny, do końca mi one nie odpowiadają i jak znam życie, niedługo mi się znudzą i zechcę je zmienić :)
Do wykonania plakatu potrzebujemy:
  • pomysłu :)
  • komputera z dostępem do internetu
  • drukarki
  • papieru do drukarki
Praca ta wymaga od nas jedynie trochę czasu aby wybrać pasujący nam cytat, dostosować rodzaj i wielkość czcionki, tak by w ramce na ścianie dobrze się prezentował. Ponieważ moje plakaty miały "zawisnąć" w przedpokoju postanowiłam wybrać cytaty dotyczące domu. Wyszły tak:





Zachęcam Was do własnoręcznego wykonania plakatów. Mogą one wisieć pojedynczo, zbiorowo, wkomponowane w obrazy lub zdjęcia - wszystko zależy od Waszej twórczej inwencji. Dodatkowo możecie ich ilość powiększać, a wzory wymieniać na nowe. Oczywiście nie musicie ich wieszać na ścianie, ponieważ na komodzie lub półce prezentują się równie atrakcyjnie :)

19 komentarzy:

Marzena Szkodzińska pisze...

Wiesz co kochana. Bardzo mi się podobają takie plakaty. Fajnie ozdabiają pomieszczenia :-)

Verierra pisze...

Ogromnie podobają mi się te plakaty! Preferuję te w angielskiej wersji, ale te też są cudowne! Dodają klimatu i inspirują w nowy dzień :)

Natalia pisze...

Śliczne są. Uwielbiam różnego rodzaju cytaty na ścianach ;-)

Ewa Jurewicz pisze...

Znakomity pomysł Justynko. Mając ładną ramkę możemy sobie co jakiś czas zmieniać cytat. U mnie na ścianach królują drewienka... Buziaki!

Izabela Hebda pisze...

Wspaniale wygląda ta ściana z oprawionymi plakatami.

jedzzapetytem.pl pisze...

Zdecydowanie maja cos w sobie

Kasia pisze...

Świetnie to wygląda :) Też uwielbiam takie dekoracje.
Pozdrawiam cieplutko

Małgorzata Kijowska pisze...

szukam pomysłu na zagospodarowanie jednego kąta, takie plakaty to dobra mysl

mieszkania deweloper wrocław pisze...

Podoba mi się Twój blog, dużo ciekawych tematów poruszasz. Wątki Lifestylowe, kuchnia no i aranżacja wnętrza. Pomysł z cytatmi bardzo ciekawy bo z daleka wygląda jak zbiór dyplomów dopiero po dokładniejszym przyjrzeniu się można się lekko zaskoczyć.

Justka B pisze...

Cieszę się, że mój post podsunął pomysł Małgosiu ;)

Justka B pisze...

Bardzo dziękuję za opinię, pozdrawiam i zapraszam :)

Justka B pisze...

Pozdrawiam Kasiu bardzo serdecznie i dziękuję ;)

Justka B pisze...

Tak Ewuniu to prawda ;)

Justka B pisze...

Dziękuję Ewuniu, tak właśnie pomyślałam, że zawsze można zmienić wnętrze, dziękuję i pozdrawiam :)

Justka B pisze...

Dziękuję Marzenko ;)

Justka B pisze...

Bardzo mi miło, dziękuję i pozdrawiam

Justka B pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję ;)

Justka B pisze...

Dziękuję, tak mi miło ;)

Anonimowy pisze...

thank you foor this post, I am a big fan oof this site would
like to proceed updated.

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger