Opakowanie świątecznego prezentu - DIY

Czas nieubłaganie płynie, coraz bliżej Święta, a ja przychodzę do Was dziś z propozycją samodzielnego opakowania niedużego prezentu. Wykonanie jest bardzo łatwe, z małą pomocą dorosłych może je wykonać również dziecko :) 


Potrzebujemy:
  • kolorowy brystol
  • papier ozdobny
  • wstążeczka
  • nożyczki
  • klej lub taśmę dwustronną
Odmierzamy potrzebną wielkość brystolu i sklejamy go w rulon - ja sklejam taśmą dwustronną ale można użyć kleju.



Rulon składamy w taki sposób aby połączenie było z tyłu po środku.


Za pomocą miski i nożyka nacinamy delikatnie półkole, będzie nam łatwiej zagiąć bez pogniecenia. Nacinamy po obu stronach w przodu i z tyłu.


Mam nadzieję, że to o co mi chodzi jest widoczne na poniższym zdjęciu :)


Półkola składamy do środka.


Opakowanie mamy już gotowe, wystarczy je tylko ozdobić :)


Z ozdobnego papieru wycinamy odpowiedniej wielkości pasek który naklejamy na opakowanie, oczywiście najlepiej robić to na rozłożonym. 


Do opakowania wkładamy prezent, zamykamy i przewiązujemy wstążeczką. 


Komentarze

  1. Takie proste, a tak bardzo urocze! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na niedrogie opakowanie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!! U mnie pakowanie to zmora! Ale takie pudełeczko to skarb sam w sobie-po co prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! W tym roku za punkt honoru postawiłam sobie, że wszystkie prezenty spakuję sama, na pewno skorzystam z Twojego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie moje umiejętności manualne nie pozwalają mi na wykonanie takiego opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze kupowałem opakowania. Czas zacząć przygotować swoje, bo własnoręcznie zrobione dają lepszy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podziwiałam takie opakowania i zastanawiałam się ja to zagiąć. Nie wpadłabym, że to takie proste. W tym roku chyba się pobawię jak będę miała coś dla kogoś do zapakowania. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)