poniedziałek, listopada 02, 2015

Mamy zwycięzcę :)

 Kochani bardzo przepraszam za to dwudniowe opóźnienie, ale nie wymierzyłam moich sił na zamiary :) Wydawało się, że dam radę, a tu ...... Na początku chciałabym jeszcze raz podziękować tym, którzy przesłali jesienne zdjęcia - moich siedmiu wspaniałych, ale oczywiście i tym, którzy głosowali :) Planuję kolejną fotograficzną zabawę i mam nadzieję, że więcej osób weźmie w niej udział :)


 A teraz wyniki: Zdecydowanie wygrało zdjęcie numer 5, a jego autorkę Dorotę z bloga I to... I tamto... proszę o mailowy kontakt. Chciałabym ją nagrodzić, a Was zachęcić do udziału w kolejnym konkursie fotograficznym, o który na blogu za kilka dni :)  

4 komentarze:

Sara Gołaś pisze...

To ja czekam na kolejna zabwę i oczywiście gratulację ! :)

Dorka DOO pisze...

Juhu ! Dziękuję serdecznie !
Dziękuję wszystkim , którym spodobało się moje zdjęcie
ale jest mi miło!
Dziękuję :D

Eva Pe pisze...

Gratuluję :-)

Pawanna pisze...

Gratuluję Dorotce! Jej zdjęcie było ciekawe, powiedziałabym bardzo intrygujęce:)
Pozdrawiam serdecznie .

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 U mnie na wsi , Blogger