Efektowne opakowanie pieniężnego podarunku :)

Jeszcze przeszło miesiąc do Świąt a ja mam już wszystkie prezenty :) Jestem z siebie dumna :) Oczywiście dziecko me "starsze" już od jakiegoś czasu nie chce prezentów, a w liście do Mikołaja napisała wielkimi drukowanymi literami: PIENIĄDZE!!!! Szukałam więc inspiracji, jak te wymarzone pieniądze opakować, żeby miało to ręce i nogi :) Znalazłam na Pinterest świetny pomysł, który oczywiście potraktowałam po swojemu. Przedstawiam Wam więc pomysł bardzo prostego, ale słodkiego i efektownego opakowania pieniężnego prezentu.


Przygotowujemy:
  • słoik
  • kawałek kolorowego kartonika
  • nożyczki
  • cukierki małe najlepiej draże w lukrowej otoczce
  • taśma dwustronna lub klej


Wkładamy kartonik do słoika i odmierzamy, musi być odrobinę mniejszy od słoika, aby można było go swobodnie zamknąć.

Wycinamy odmierzony kawałek i sklejamy za pomocą kleju albo taśmy dwustronnej.


Rulonik wstawiamy w środek słoika.


Pomiędzy ścianki słoika a rulonik wsypujemy draże, tak aby rulonik w dalszym ciągu pozostał na środku.  Do rulonika wkładamy pieniądze :)


I pakowanie mamy prawie gotowe. Teraz pozostaje ozdobić słoik według upodobania. Ja podeszłam do sprawy bardzo minimalistycznie. Pomalowałam wieczko farbami akrylowymi, posypałam brokatem, przykleiłam drewnianą gwiazdkę i malutką srebrną wstążeczkę.


Komentarze

  1. Świetny pomysł na prezent na Mikołajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł :) Wykorzystam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na prezent. Może kiedyś go wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wymyśliłaś Justynko. Efektowny drobiazg i spełnione życzenie pociechy - na pewno jej się spodoba. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)