czwartek, listopada 19, 2015

Efektowne opakowanie pieniężnego podarunku :)

  Jeszcze przeszło miesiąc do Świąt a ja mam już wszystkie prezenty :) Jestem z siebie dumna :) Oczywiście dziecko me "starsze" już od jakiegoś czasu nie chce prezentów, a w liście do Mikołaja napisała wielkimi drukowanymi literami: PIENIĄDZE!!!! Szukałam więc inspiracji, jak te wymarzone pieniądze opakować, żeby miało to ręce i nogi :) Znalazłam na Pinterest świetny pomysł, który oczywiście potraktowałam po swojemu. Przedstawiam Wam więc pomysł bardzo prostego, ale słodkiego i efektownego opakowania pieniężnego prezentu.


Przygotowujemy:
  • słoik
  • kawałek kolorowego kartonika
  • nożyczki
  • cukierki małe najlepiej draże w lukrowej otoczce
  • taśma dwustronna lub klej


Wkładamy kartonik do słoika i odmierzamy, musi być odrobinę mniejszy od słoika, aby można było go swobodnie zamknąć.
 

Wycinamy odmierzony kawałek i sklejamy za pomocą kleju albo taśmy dwustronnej.


Rulonik wstawiamy w środek słoika.


Pomiędzy ścianki słoika a rulonik wsypujemy draże, tak aby rulonik w dalszym ciągu pozostał na środku.  Do rulonika wkładamy pieniądze :)


I pakowanie mamy prawie gotowe. Teraz pozostaje ozdobić słoik według upodobania. Ja podeszłam do sprawy bardzo minimalistycznie. Pomalowałam wieczko farbami akrylowymi, posypałam brokatem, przykleiłam drewnianą gwiazdkę i malutką srebrną wstążeczkę.


7 komentarzy:

Natalia pisze...

Świetny pomysł na prezent na Mikołajki :-)

Małgorzata Margaretka pisze...

Bardzo dobry pomysł :) Wykorzystam na pewno :)

Elżbieta Dziurkowska pisze...

Super !

Eva Pe pisze...

Bardzo pomysłowe.

marrika91 pisze...

Bardzo ciekawy pomysł na prezent. Może kiedyś go wykorzystam

Izabela Hebda pisze...

Fajny prezent, bardzo pomysłowe.

Ewa Jurewicz pisze...

Świetnie to wymyśliłaś Justynko. Efektowny drobiazg i spełnione życzenie pociechy - na pewno jej się spodoba. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 U mnie na wsi , Blogger