piątek, października 09, 2015

Zabawa fotograficzna "Kolory jesieni"

  Na temat zabawy fotograficznej wspomniałam przy okazji Dnia Kawy. Stwierdziłam, że to fajnie dostawać od mniej lub bardziej znanych osób uchwycone przez nich ulotne chwile:) Dziś chciałabym już bardzo konkretnie podejść do tematu byście poznali "z czym to będziemy jeść" :) A oto logo naszej zabawy:



A teraz warunki, które trzeba spełnić:
  • musicie być autorami przesłanego zdjęcia
  • przesyłacie jedno, wybrane przez siebie zdjęcie
  • zdjęcie musi być zgodne z tematem zabawy
  • wysyłacie na maila do 24 października
25 października na moim blogu pojawi się post z wszystkimi zdjęciami i możliwość głosowania na wybrane do 30 października. 31 października ogłoszę zwycięzcę i prześlę mu upominek - niespodziankę. Zabawa ta ma na celu lepsze poznanie się jej uczestników a także promocję blogów lub stron, dlatego jeśli prowadzicie jakąś internetową działalność, prześlijcie w mailu link do swojej stronki i kilka słów o sobie.
Miło byłoby gdybyście:
  • umieścili na swoim blogu - jeśli go posiadacie podlinkowane logo zabawy, może być również na FB
  • zostali ze mną na dłużej w gronie obserwatorów bloga
  • zachęcili swoich znajomych do udziału w zabawie
Otrzymałam już trzy zdjęcia i czekam na więcej, Dziewczynki, które przysłały proszę o kilka słów o sobie :) Zapraszam do zabawy :)

7 komentarzy:

Kobiety w sieci pisze...

Jak mi się uda to też podeślę , niech no tylko złapię jesień w obiektyw :)

Ola Fotownętrza pisze...

Super, chętnie wezmę udział :)

Dorka DOO pisze...

Może też mi się uda. :)

aldia arcadia pisze...

Jesień jest piękna :)) może i ja się zabawie :)

Sara Gołaś pisze...

Oczywiście logo umieszczę nie ma problemu <3

http://calmonlycalm.blogspot.com/

Sara Gołaś pisze...

No te te kilka słów o mnie "Mam na imię Sara i mam 13 lat. Jestem fanką rysowania ,fotografowania i blogowania. "

Pawanna pisze...

Myślałam, że się wpisałam? To teraz się zapisuję:) Banerek umieszczę. Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 U mnie na wsi , Blogger