niedziela, października 25, 2015

Kolory jesieni

   Witajcie Kochani :) Bardzo się cieszę, że konkurs spotkał się z zainteresowaniem. Pragnę przedstawić Wam nadesłane zdjęcia i bardzo proszę oddajcie swój głos w komentarzu na to, które skradło Wasze serce :) Zapraszam do zabawy :)



ZDJĘCIE NR 1
Autorka - Sara, 13 - letnia fanka rysowania, fotografowania i blogowania. Zapraszam na jej Sara w swoim świecie :) Sama pisze o sobie: "Pozytywna wariatka. Z natury złośliwa, wredna, ale prawdziwa. Uwielbiająca fotografię i rysowanie dziewczyna. Zawsze chętna do pomocy".



ZDJĘCIE NR 2
Autorka - Teresa, której jesień kojarzy się z dwoma rzeczami: urlopem i wypoczynkiem. A jak urlop to niemal zawsze ukochany Wrocław, na zdjęciu z jesienią w tle. Na blogu Mara Time, którego jest autorką, pisze o sobie: "Ognisty żywioł, niepohamowana energia oraz pomysłowość w tworzeniu. Maniaczka nowych wyzwań. Projektantka, fotografka i kociara".



ZDJĘCIE NR 3
Ewa  autorka zdjęcia i dwóch blogów "Ogród, cardmaking, pasje" oraz Ogród na Nadbrzeżnej. Ewa pisze o sobie: "Z natury jestem niepoprawną romantyczką. Kocham wszystko co piękne, dziwne i zakręcone. Moją wielką pasją jest ogród. Tu pracuję w każdej wolnej chwili, tu odpoczywam i tu robię setki zdjęć, aby zachować ulotne piękno roślin".






ZDJĘCIE NR 4
Autorka zdjęcia to Kasia z Krakowa, kobieta o wielkim sercu, miłośniczka ludzi i zwierząt. O sobie pisze : "Z zawodu pielęgniarka, jedno 14 letnie dziecko - wprawdzie nie moje ale jak moje, bo go wychowuję od prawie 10 lat. Lubię koty, psy, spacery, kiedyś lubiłam gotowanie a teraz jak mam dietę  to nie lubię, bo muszę kombinować :) Nie lubię kłamstwa, chamstwa, znęcania się nad zwierzętami i dziećmi".




ZDJĘCIE NR 5
Dorota to autorka nie tylko kolejnego zdjęcia, ale również bloga I to... I tamto... Sama pisze o sobie: "Jestem zamężna. Mam troje dzieci, które są dla mnie wszystkim (pewnie jak dla każdej matki). Lubię spotkania rodzinne a szczególnie te na łonie przyrody. Trochę jestem marzycielką, choć wiem, że w tych czasach to śmieszne. Uwielbiam czytać książki oraz kocham lody i czekoladę :)"




ZDJĘCIE NR 6
Anna z bloga Moje krzaki, ptaki i inne dziwaki przysłała kolejne zdjęcie :) Sama pisze o sobie: "Kobieta mająca już czas dla siebie, marzycielka, babcia dwójki wnucząt, kochająca przyrodę i zwierzęta! Lubiąca malować konie i nie tylko, fanka decoupage'u, robienia wszelakiej biżuterii, otwarta na twórcze nowości. Ale najważniejszą moją pasją jest OGRÓD, podpatrywanie jego piękna i toczącego się w nim życia, zgodnie z porami roku".

  

ZDJĘCIE NR 7
Autor -  13 letni Wojtek z Olsztyna. O sobie pisze: "Interesuję się fotografią od około roku. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki i czytać książki, a kiedy mi się nudzi wymyślam coś ciekawego co mogę zrobić na przykład wakacyjny album, albo coś rysuję. Często jeżdżę z Tatą na ryby. Chodzę na kółko turystyczne i uwielbiam podróżować. Więc jak widać zajęć mi nie brakuje :) Kocham grać w gry planszowe". 

A teraz Kochani bardzo serdecznie zapraszam Was do oddania głosu na zdjęcie, które najbardziej przypadło Wam do gustu. W komentarzu pod postem proszę podać numer zdjęcia. Głosy zbieram do 30 października, a 31 ogłoszę zwycięzcę :) Miłej zabawy :)

9 komentarzy:

Verierra pisze...

Chociaż wszystkie zdjęcia są wspaniałe, wybieram nr. 5. Od zawsze mam słabość do tego rodzaju fotografii :)

Sara Gołaś pisze...

Zdecydowanie 2 i 5 :)

Ewa Jurewicz pisze...

Ślicznie opracowana prezentacja! Każde zdjęcie przyciąga uwagę, każde troszkę inaczej przedstawia uroki jesieni. Wybór trudny ale oddaję głos na zdjęcie nr 7 czyli Wojtka. Jest ciekawe, twórcze i symboliczne.
Cieplutko pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

zdjęcie nr 2 :)

Ula H. pisze...

Pięknie przygotowany konkurs i zaprezentowane prace i ich twórcy. W moim odczuciu to zdjęcie nr 5 - jest najlepsze !!! Las i droga bez końca - taką symbolikę lubię najbardziej. Pozdrawiam :))

Pawanna pisze...

Wszystkie zdjęcia fajne, jesień można widzieć pod różnymi kątami. Niestety to pora roku, której nie lubię. Wszystko jakby się kończyło, przyroda zamiera. Oddaję głos na Wojtka, bo dojrzał życie, czyli śliczną biedronkę schowaną pod dojrzałymi owocami.
Pozdrawiam wszystkich uczestników serdecznie. Trzymam kciuki za Wojtka!

Kobiety w sieci pisze...

Wszystkie piękne :) Głosuję na zdjęcie nr 5

Bookworm pisze...

Zdjęcia się świetne ale ja wybieram nr 2, więc numer dwa jest moim wyborem, nie żadna inna cyfra tylko dwa!

becia-b pisze...

Leśna aleja ... taka w nieznane , zdjęcie nr 5 jest piękna ....i na nią głosuję.

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger