niedziela, października 04, 2015

Kawa i kolejna fotograficzna zabawa :)

   29 września z okazji Dnia Kawy prosiłam Was o zdjęcia swoich ulubionych kaw. Na moją propozycję odpowiedziała jedna osoba młodziutka blogerka Sara. A oto jej zdjęcia:




Zapraszam Was na jej blog - tutaj.
Sara otrzymuje ode mnie małą niespodziankę :) A Was zapraszam do kolejnej zabawy  :) Zaczął się miesiąc piękny i jesienny - październik :) Do końca miesiąca czekam na jesienne zdjęcia, od każdego uczestnika jedno zdjęcie na mail.  Przewiduję nagrodę dla zwycięzcy, którego wybiorą czytelnicy mojego bloga. Mam nadzieję, że znajdziecie czas, żeby wziąć udział w zabawie :) A więc do dzieła :)

8 komentarzy:

Pawanna pisze...

O jej! U Ciebie ciekawostki nowe. Postaram się wziąc udział w jesiennym wyzwaniu:) Buziak.

Justka B pisze...

Aniu będzie mi bardzo miło ;)

Teresa M. Ebis pisze...

Wow, a to ci dopiero jesiennie się stało :D
A czy zdjęcie może być już gdzieś publikowane?
Pozdrawiam wieczornie :)

Justka B pisze...

Oczywiście że może ;) trzeba być tylko jego autorem ;)

Sara Gołaś pisze...

Ojejka czekam na tą niespodziankę :).

Jak ja bym mogła nie wysłać zdjęcia?! W symie to już poszło ;). Oczywiście powidzenia wszystkim :*

Ewa Jurewicz pisze...

Świetny pomysł Justynko! Chętnie się przyłączę - wczoraj opstrykałam cały jesienny ogród więc coś wybiorę. Buziaki!

Teresa M. Ebis pisze...

:D Super!
To ja podsyłam i udostępniam dalej :)
Pozdrawiam!

Ola | Mikmok blog pisze...

W tym roku mamy naprawdę piękną jesień - drugi weekend z rzędu jadłam u rodziców obiad na dworze. Myślę, że zdjęcia takiej jesieni mogą być naprawdę cudowne :)

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 U mnie na wsi , Blogger