Magic Effects Mineral Crush - nowa seria lakierów Avon

Witajcie :) Tym razem będzie kosmetycznie - w roli głównej mój ulubiony Avon :) A konkretnie Magic Effects Mineral Crush kolor Topaz :) Cudowny lakier, który podbił moje serce. Zapraszam :)


W katalogu nr 7 Avon odnajdujemy nową linię piaskowych lakierów - Magic Effects Mineral Crush. Lakiery piaskowe to nie nowość Avon zwlekał z wprowadzeniem ich na rynek i chyba wiedział, co robi :) Lakiery Magic Effects Mineral Crush możecie zakupić w sześciu kolorach. 


Ja posiadam kolor Topaz - jak na razie, bo nie jestem w stanie się im oprzeć :)
Producent - Avon Cosmetics
Nazwa - Diamentowy lakier do paznokci
Odcień - Topaz
Pojemność - 10 ml
Cena regularna - 25,00 zł
Cena promocyjna -  w katalogu 8/2015 - 10,99 zł

Lakier ma delikatną strukturę, dzięki niemu paznokcie są delikatnie chropowate. Bardzo szybko wysycha, wystarcza tylko jedna warstwa. Kolor jest przepiękny - zresztą zobaczcie sami.




Lakier bardzo dobrze się nakłada, ma wygodny szeroki pędzelek. Trwałość zależy od tego oczywiście co robimy :) Mnie wytrzymał trzy dni, nie odpryskuje, ścierają się końce. Nie ma większego problemu przy zmywaniu :)




Jedno wiem - to jest pierwszy ale nie ostatni lakier z tej Avonowej serii :) A jak Wam się podoba?

Komentarze

  1. Ja mam Diamond i bardzo ciężko się go zmywa,choć jest równie piękny jak Twój topaz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)