Bielenda masło do ciała Awokado

Masło do ciała Bielenda Awokado to mój ulubiony kosmetyk do ciała. Zapoznałam się z nim przez przypadek - dostałam w prezencie. Jak okazało się był to "strzał w dziesiątkę" :) 

A teraz kilka informacji:
Masło do skóry suchej i odwodnionej. 
Skład: masło Karite, olej kokosowy i olej palmowy. 
Pojemność: 200 ml.


Zapach jest cudowny, tropikalny, owocowy i długo utrzymuje się na skórze. Masło ma przyjemną konsystencję, łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Ekonomiczne opakowanie daje możliwość wykorzystania kosmetyku do końca. 
 
 
Mam suchą skórę dlatego masło jest dla mnie idealne - doskonale nawilża, likwiduje łuszczenia i pielęgnuje. Skóra staje się miękka, miła w dotyku, gładka i odżywiona.


Jestem ciekawa czy ktoś z Was ma doświadczenie z tym masłem i jakie? Jest to obecnie mój Numer 1, ale oczywiście będę eksperymentować :)

Komentarze

  1. Z pewnoscia jest swietny :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)