Własnoręcznie robiona zabawka dla kota :)

Witam Was w piękny, słoneczny dzień i to nie byle jaki dzień - Światowy Dzień Kota :) Wszystkim kotom życzymy dużo smakowitości, wolności, wiatru w uszach :) Z okazji tego właśnie Dnia postanowiłam zrobić dla Hekiego zabawkę. Jest ona tak prosta do wykonania, że każdy może ją zrobić, nawet dziecko. 


Potrzebujemy:
- włóczki albo sznurka
- kawałków pluszowego materiału
- nitki, igły, nożyczek, szydełka


Z pluszowego materiału wycinamy dwa prostokąty - 5cm na 8 cm. Na środek wkładamy kulkę z waty i fastrygujemy każdy bok ściągając go do środka - wychodzi nam włochata kulka - zszywamy.


Z włóczki ( ja wzięłam cztery nitki) szydełkiem wykonujemy łańcuszek. Możemy użyć do tego sznurka, a jeśli ktoś nie potrafi operować szydełkiem, można spleść warkocz. Długość sznurka zależy od tego gdzie chcecie go powiesić, ja zrobiłam 180 cm. Sznurek składamy w dowolnym miejscu i związujemy.


Na końce sznurka przyszywamy włochate kulki.


I zabawka gotowa. Można ją powiesić na krześle, ale oczywiście ganianie za kulkami i skoki są najlepszą zabawą :)


Komentarze

  1. O proszę kotek świętował. Moje mają kawałek futra z nutrii. Teściowa kiedyś miała futro i wycięłam kawałek kołnierza. A co niech mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabawka! Hektor miał prawdziwy Dzień Kota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zabawka :) ah, te zwierzaki co byśmy dla nich nie zrobili. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem przy okazji poszukiwań zabawki, która szybko się nie znudzi :P
    Pozdrawiam, super blog! bę,dę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta zabawka. Masz w domu takiego rudziaszka jak my :)
    PS Zapraszamy na nasz blog, gdzie trwa rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)