czwartek, grudnia 11, 2014

Bombki z kaszą :)

   Każdy z nas wie, że nie ma to, jak samodzielnie wykonane ozdoby świąteczne. Można dodatkowo wykorzystać do pomocy dziecko i zająć je bardzo miłą i twórczą pracą :) Bombki wyglądają tak:



Potrzebujemy bombek styropianowych dowolnej wielkości. Bombkę nabijamy na patyczek od szaszłyków - będzie nam łatwiej :) Przez środek za pomocą szpilek mocujemy wstążeczkę.


Całą bombkę, oprócz wstążeczki smarujemy grubo klejem - wikolem, magikiem, lub jakimś innym, który po wyschnięciu robi się przezroczysty. Najlepiej rozsmarować go palcem :)


Do miseczki wsypujemy kaszę - ja użyłam gryczanej i jęczmiennej. Obtaczamy lub posypujemy nią bombkę i pozostawiamy do wyschnięcia - ja patyczek wbiłam do doniczki z kwiatkiem :)


Na drugi dzień  zdejmujemy wstążeczkę i spryskujemy bombki farbą w sprayu  - ja srebrną i złotą, ale oczywiście możecie zaszaleć :)


Miejsce po wstążeczce, która jest oczywiście do wyrzucania, posmarowałam grubo klejem i posypałam brokatem. Po wyschnięciu dodałam cekiny w kształcie kwiatków i zwykłe okrągłe. Oczywiście pomysłów jest tylko ile głów ;) Zachęcam do wspólnej zabawy i tworzenia :)

6 komentarzy:

Kasia pisze...

Ale fajnie to zrobiłaś Justynko :) Świetne diy! :)
Pozdrawiam cieplutko

Pawanna pisze...

No wiesz Justynko!!! Ja kaszę zjadam z apetytem. Jedną i drugą bardzo lubię. Ale bombki takiej nie zjem, oczywiście:)
Swietny pomysł, dzięki! Można te kasze wykorzystać nie tylko na bombkę. Super, że podzieliłaś się z nami. Buziak.

Agnieszka Ka pisze...

Świetny pomysł: ) można powiedzieć bombowy: )

Kobiety w sieci pisze...

Coś ze styropianu mam, może i zrobię :))

Małgorzata K. pisze...

Ty to masz głowę pełną pomysłów. Śliczne :)

Sławska Anna pisze...

Bardzo fajnie napisane, sama także uwielbiam tworzyć samemu i jest yo dla mnie inspiracją. Może też się komuś przydać takie rozwiązanie http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-bombke-z-kaszy/

Dzięki za ten artykuł i czekam na następne tego typu

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger