czwartek, listopada 13, 2014

Słów kilka...

      Witajcie, ja dziś w ważnej sprawie. Otóż - kończy się powoli czas wiejskiego Candy i zbliża losowanie, zrobiłam więc małe podsumowanko i nie mogę znaleźć ośmiu osób w obserwatorach. Warunek jest taki, że trzeba być obserwatorem i to będę sprawdzać. Zapomniałam dodać żebyście podawali pod postem - obserwuję jako.... Nie chciałabym nikogo skrzywdzić, nie licząc go w losowaniu, a później się okaże, że spełnił warunek :) Proszę sprawdźcie czy jesteście obserwatorami i jako kto obserwujecie, dopiszcie jak trzeba lub zaobserwujcie jeśli chcecie. Jeszcze tydzień i poznamy szczęśliwca :) Zapraszam, może ktoś jeszcze chętny :) A na koniec akrobatyczne wyczyny Hektora na pergoli :)






Pozdrawiamy serdecznie z zasnutej mgłą wsi :)

9 komentarzy:

Kasia pisze...

Hektor to prawdziwy akrobata :)

Agata Fleszar pisze...

ja się widzę w obserwujących w tych ikonkach bez zdjęcia :)
A z Hektorka to niezły akrobata jest :)

Maria Wicher pisze...

super masz kotka też miałam takiego ślicznego rudzielca - pozdrawiam ciepło Marii a jesli chodzi o obserwatorów ja od razu się dodałąm jak mnie tylko raz odwiedziłaś ale udziału w candy nie biorę

Justyna Borucka pisze...

Kochana jeśli chodzi o Ciebie nie miałam żadnych wątpliwości :)

Justyna Borucka pisze...

Tym bardziej mi miło :) dziękuję i pozdrawiam :)

Dorka DOO pisze...

Kotka chyba z jakiegoś sławnego cyrku wzięłaś! Co za ciało! ;) Wygimnastykowane! Też bym tak chciała...;)

Dieta moja pasja. pisze...

Jaki cyrkowiec :)

Pawanna pisze...

Hektor, jak na imię przystało, jest niesamowicie zwinny i przystojny:)
Pozdrawiam serdecznie.

Eliza Kaschel pisze...

koty są tak zwinne, aż zazdroszczę:-)))

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger