środa, października 15, 2014

Urodzinowe Candy

      Właśnie uświadomiłam sobie, że trzy dni temu minęły dwa lata od pierwszego wpisu na blogu U mnie na wsi :) Takowe refleksje mnie dopadły:
- zaniedbywałam go niekiedy na rzecz Sunflower
- mam nowe pomysły w głowie wciąż niepublikowane
- nigdy nie organizowałam na blogu Candy lub Rozdawajek
- w związku z tym zamierzam się poprawić 
- na dobry początek zapraszam na urodzinowe Candy :)  

Bardzo serdecznie zapraszam :)



Na wasze zgłoszenia czekam do  20 listopada.

Do wygrania:

Zestaw trzech kartek Bożonarodzeniowych  wyhaftowanych przeze mnie.


Regenerująco-ujędrniające masło do ciała z ekstraktem z kolumbijskiej kawy "Planet Spa" Avon


Świeca kula z kolorze oliwkowym


Lawendowe: solniczka i pieprzniczka 


Filiżanka z ażurowym spodeczkiem w kolorze ecru

Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie udział. A teraz warunki:
Jeśli chcesz wziąć udział w Candy:
- napisz komentarz pod tym postem
- bądź obserwatorem bloga "U mnie na wsi"
- umieść podlinkowany banerek na swoim blogu
- będzie mi miło jeśli wspomnisz u siebie o moim Candy
- jeśli nie masz bloga zostaw pod postem adres mailowy

Zapraszam, zapraszam, zapraszam....

54 komentarze:

sosnowygaik pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Gratuluję 2 rocznicy i życzę aby było ich dużo więcej. Pozdrawiam;)

Mariola Pieńkowska-Bąk pisze...

"najlepsze są proste przyjemności" a prosto i przyjemnie jest u Ciebie na wsi. pozdrawiam a warunki spełnię dopiero jutro bo teraz jestem jeszcze zajęta
- napisz komentarz pod tym postem -jest
- bądź obserwatorem bloga "U mnie na wsi"-jest
- umieść podlinkowany banerek na swoim blogu-jutro
- będzie mi miło jeśli wspomnisz u siebie o moim Candy -jutro
zapraszam do siebie www.decomasz.blogspot.com
Mariola

aldia arcadia pisze...

Naj najlepszegoz okazji urodzinek bloga. Sto lat miłego blogowania życzę :))
Pozdrawiam!

manhi pisze...

Gratuluje 2 rocznicy ! Przyłączam się do zabawy.http://koralikimanhi.blogspot.com/

Malinka M. pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji 2 latek :)
Chętnie wezmę udział w candy.
Obserwuję, baner również na blogu dodałam.
Pozdrawiam cieplutko:)

Szycie u Koty pisze...

Ja! Ja! Ja! i sama nie wiem co najbardziej! Jednego jestem pewna, w żadnym candy jeszcze tak bardzo nie chciałam!

Szycie u Koty pisze...

ps. banerek na moim "zapomnianym" tez blogu :-)

Teresa pisze...

Gratulacje!!!
Z miłą chęcia zapisuję sie do kolejki,
banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
zapraszam :)

Kasia pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce :) Wspaniałe nagrody przygotowałaś Justynko. No i gratuluję drugiej rocznicy :)
Pozdrawiam cieplutko

Pawanna pisze...

Justynko, nie wiem czy mogę się zapisać na ponowne candy u Ciebie:) Właśnie rano przyszła przesyłka z wygranej z Sunflower! Miodzio, wielkie dzięki! Zdjęcia umieszczę w innym czasie bo jutro lecę!!!! Sliczne są te Twoje karteczki, w życiu nie widziałam piękniejszych! Na prawdę! Nie podlizuję się:) Jeszcze raz dzięki.
Wezmę jednak udział, a nuż szczęście znów się uśmiechnie:) Buziaki mocne zostawiam!

Elżbieta Dz. pisze...

A więc się bawimy a ja Ci życzę dużo dużo dużo większych latek :)

Ania- w małym domku pisze...

witam, z miłą chęcią wezmę udział w zabawie
banerek o candy umieściłam u siebie na blogu
zostaję tu na dłużej i gratuluję 2 latek:)
pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

Sandi Cullen pisze...

Gratuluję 2 rocznicy :)
Banerek jest na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
Obserwuję jako Sandi Cullen
Pozdrawiam :)

Mulinka Kordonkowa pisze...

Gratuluję 2 rocznicy i życzę kolejnych latek miłego blogowania. Zostaję u Ciebie na dłużej a trafiłam tu przypadkiem
Banerek już u mnie wisi. Zapraszam Cię do mnie.
http://tesstereczka.blogspot.com/

Katarzyna Strehl pisze...

Justynko! super blog! Zaglądam tu czasem i podoba mi się.....trzymaj tak dalej. Nie mam bloga ale będę tu zaglądać. Mogę? ;-) pozdrawiam mimo zimy która ...tuż tuż!pa

Katarzyna Strehl pisze...

Justynko! fajny blog! Kiedyś tu zajrzałam i czasem zaglądam pomiędzy pacjentami, psami, kotami i Młodym 13latkiem!! Nie mam bloga, ale wpadać tu mogę??!! życzę Ci powodzenia i trzymaj tak dalej! pozdrawiam cieplutko!

Deco Szaa pisze...

Było mi bardzo miło gościć u Ciebie. Posiadasz piękną ażurkową filiżankę. Pozdrawiam

Mikko pisze...

Wspaniałe Candy :) staję i ja

Mika pisze...

Oj, i ja ustawiam sie w kolejce:)

Aleksandrowe myśli pisze...

Piękny zestaw :) A filiżanka puściła do mnie oko :P
Chętnie wezmę udział w zabawie :)
Baner w zakładce Wasze rozdania.

Aleksandrowe myśli pisze...

I zapomniałabym...Wielkie gratulacje z okazji rocznicy :D Życzę wytrwałości na dalsze lata blogowania :)

Agata Fleszar pisze...

super candy, ustawiam sie w kolejce i liczę na moje szczęście w losowaniu :)

Mariola pisze...

Biorę udział po te cuda :)
mariola.wisnie[małpa]gmail.com

Roma Świerczek pisze...

Witaj:) I ja z przyjemnościa ustawiam sie po te cuda:)
Kartki są piekne;)
Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
Pozdrawiam

justi912 pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
E-mail: magda38912190@hotmail.com

Agnieszka Winciorek pisze...

Gratuluje 2 rocznicy bloga! :)
Komentarz zamieściłam ;)
Obserwator bloga "U mnie na wsi": Agnieszka Winciorek
Baner: liveagi.blogspot.com
Mail jakby co: agnieszkawincioek92@gmail.com
Pozdrawiam! :)

Agnieszka Winciorek pisze...

chyba zrobiłam zły mail: :P agnieszkawinciorek92@gmail.com
;-)

Teresa Mk pisze...

BIORĘ udział ;)
Obserwuję jako: Teresa Mk
Baner: http://terereniamk.blogspot.com/
Email: terenia1234mk@interia.pl

paula pearls pisze...

chętnie wezmę udział w zabawie i zapraszam do mnie
http://paulapearls.blogspot.com/

Kijankowo pisze...

I ja się zapisuję do zabawy :)
Pozdrawiam

Wiktoria Kinga pisze...

z miłą chęcią wezmę udział, baner na http://fabulous-christmas.blogspot.com/

Trojanda pisze...

Gartuluje rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuję szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

NaughtyGirl pisze...

obserwuję jako: Naughty Girl
baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/
mail: naughtygirl0106@interia.pl

Ala Gajewska pisze...

Gratuluję rocznicy !!!
Piszę się na zabawę:)

szczęśliwy zakątek pisze...

:) gratuluję wytrwałości:) i ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie:)

Małgorzata K pisze...

byłam pewna, że się zgłosiłam...skleroza ;)
no to teraz się zgłaszam ;)

Kobiety w sieci pisze...

Biorę udział :) A nuż szczęście dopisze. No i gratuluję rocznicy na blogu. Kocham wieś, krajobrazy i ten spokój, którego w mieście trudno znaleźć. :))
Banerek już wstawiony, a w notce niebawem wspomnę o pięknej wsi :)

Benia besia pisze...

biorę udział w zabawie :)
obserwuję jako Benia besia
bernadetaaa@interia.pl

Sylwia Bomba pisze...

biorę udział
obserwuję jako Sylwia Bomba
sylviaaa100@interia.pl

Dorka DOO pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy :) Chętnie wezmę udział :) Filiżanka piękna!
Obserwuję jako Dorka DOO
doodorka.blogspot.com
Banerek wklejony

Katka Ma pisze...

jakie wspaniałości, biorę udział w zabawie, pozdrawiam i życze kolejnych blogowych latek:)

Monika S pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anna Maria pisze...

Moc życzeń urodzinkowych!
Kolejnych owocnych w dzieła,posty blogowych latek!
Z radością udział biorę w Candy!
Moc pozdrowień!

justi912 pisze...

A obserwuję jako Justyna Pezdek :)

Justyna Borucka pisze...

Dziękuję za rozwianie wątpliwości :)

KasiaS1980 pisze...

Wszystkiego najwspanialszego z okazji urodzin bloga, wielu dalszych wspaniałych, blogowych lat i rocznic :)
A biorącym udział w rozdaniu życzę powodzenia :)

Marille pisze...

Gratuluję urodzin i życzę dalszego fantastycznego blogowania !!! A cukierki wspaniałe, więc z nadzieją staję w kolejce, może tym razem się uda :)
Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie :-)

marrika91 pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Życzę wielu inspirujących lat blogowania.
Ustawiam się w kolejce po cukierki. Pozdrawiam
marrika91.blogspot.com

Eliza Kaschel pisze...

ustawiam się i ja w kolejce, tym bardziej że prezenty obłędne:-))) pozdrawiam serdecznie!!!!

Beata Wieczorek pisze...

Chętnie wezmę udział w candy z maleńką nadzieją :)
Obserwuję a banerek wkleiłam na blogu:
http://wrotafantazji-eamane.blogspot.com/
Pozdrawiam!

dobiezka pisze...

biorę udział :)
obserwuję :) - jako dobiezka
dobiezka@o2.pl

sosnowygaik pisze...

Ja dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna.

Lady Ryska pisze...

biorę udział :3
obserwuję, wspomnieć o tobie to mogę na PnK ♥
e mail: louiczyta@gmail.com

//Loui ♥

Lady Ryska pisze...

Oj, skończyło się :((

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 U mnie na wsi , Blogger