Witajcie :) Dawno nic nie publikowałam na blogu, bo roboty przydomowe trwają i nawet nie miałam kiedy :) Dzieję się oj dzieje i obiecuję, że teraz częściej będę się zjawiać. Dla tych, którzy do mnie zaglądają przygotowałam już kilka nowości :) A dziś chcę Wam pokazać prace moich uczniów. Są to prace z serii "Dla pani" :) No i cóż może się na nich znaleźć jak nie zwierzaki :) Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia :) Mam nadzieję, że Wam się też spodobają :) Pozdrawiam wszystkich zaglądających, życzę Wam bardzo dużo słonka :) Do następnego posta :)


Ten kot to zapewne mój Hektor :)
A to jak nic krzyżówka Kiry z Hektorem czyli jak to określił Młody - Hekir :)

Komentarze

  1. Piękne, ten ostatni to jak...kot - łóżko wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Ale piękne! Cudnych masz uczniów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kociaki :) Nawet jeden z serduszkiem :) Potwierdzam, masz super uczniów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)