czwartek, września 19, 2013

Podglądacz :)

 Ale ten Hektor to podglądacz. Wszystko co tworzę musi zobaczyć pierwszy :) Dziś maluję zakładki do książek na zamówienie i mam współpracownika. Na szczęście jest on bierny, a byłoby co rozlewać, przewracać i poplamić. Może ta pogoda sprawia, że na "paczeniu" się kończy - nawet łapką nie chce się ruszyć :) Kira natomiast po obiadku zakopała się i śpi pod kołdrą. Niebo się zachmurzyło, zaczął padać deszcz, trzema słowami szaro, buro i pstrokato :) Wracam do malowania, a jeśli ktoś z Was, wzorem Hektora, chce podpatrzeć moje poczynania zapraszam na mojego drugiego bloga - http://sunflower-w-wolnej-chwili.blogspot.com/:)


15 komentarzy:

Małgorzata K pisze...

on jest cudny :)

Dieta moja pasja. pisze...

I jak tu nie kochać kotów :)

Mirosław Mazur pisze...

śliczny kociak :) koty są towarzyskie.

Katharina Wycisk pisze...

uwielbiam tego kota twojego.. a te jego miny na fotach.. bezcenne!

Kasia pisze...

Fajny asystent :)))

Joanna Głażewska pisze...

Masz Justynko fajnego asystenta :-) Moje dwie kociarskie na szczęście zajmują się sobą na wzajem albo śpią. Pozdrawiam.

aldia arcadia pisze...

Ciekawski Hektorek :)
ps. miły blog!

Justyna Kłosińska pisze...

Och tak :)

Justyna Kłosińska pisze...

Chyba się nie da Elu :)

Justyna Kłosińska pisze...

Dziękuję, taka piękność mi się trafiła :)

Justyna Kłosińska pisze...

To lata pozowania :) Praktyka czyni mistrza :)

Justyna Kłosińska pisze...

Dziękuję Joanno za odwiedzinki :) Pozdrawiam :)

Justyna Kłosińska pisze...

Bardzo dziękuję :) Zapraszam do mnie częściej :)

Megg K pisze...

Śliczny kociak :-)

gosia mysz pisze...

ale ładny kotecek

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger