poniedziałek, kwietnia 15, 2013

Poszukiwanie wiosny :)

 Wybrałam się dziś z Kirą na spacer po wsi w poszukiwaniu Pani Wiosny :) Byłyśmy tu, byłyśmy tam i są niewielkie, niestety jeszcze niewielkie oznaki, że już przyszła. 

Drzewa i krzewy wypuszczają malutkie pąki, ale ja się aparatu nie dorobiłam i zrobienie im zdjęć wykracza poza moje telefoniczne możliwości.



Postanowiłam więc uwiecznić na zdjęciach piękno mojej wsi. Myślę, że będzie się Wam podobać - mam taką nadzieję.


To moje trzy ulubione drogi spacerowe :)


Kira - pies węszyciel cały czas szła przodem, a ja zajęta robieniem zdjęć nawet nie zauważyłam kiedy zdążyła się wytarzać w psiej perfumie :) Po spacerku zatem prysznic ją czeka :)

10 komentarzy:

Alicia P pisze...

Piekna ta twoja wieś

Katarzyna pisze...

Pięknie i spokojnie...

Lipowa i okolice pisze...

Ślicznie tutaj u Ciebie .... jeśli pozwolisz rozgoszczę się :)) Pozdrawiam gorąco z Lipowej :)))Aaaa ... psiaczek cudny :))

Monika Kryza pisze...

Jaka ta sceneria podobna do mojej <3
Chce się żyć i podziwiać ten świat za taki wynalazek jak wiosna :3

http://bead-pattern.blogspot.com/

Ewa Jurewicz pisze...

Piękna okolica. Uwielbiam chodzić po lesie. Teraz jestem szczęściarą bo las widać z okna, więc na spacer po lesie mogę się wybrać kiedy tylko chcę. Jest jeszcze trochę szaro ale wkrótce zrobi się zielono i pięknie. Pozdrawiam Justynko.

Justyna Kłosińska pisze...

To prawda :)

Justyna Kłosińska pisze...

Bardzo spokojnie :)

Justyna Kłosińska pisze...

Będzie mi bardzo miło gościć u siebie :) Zapraszam, zapraszam :)

Justyna Kłosińska pisze...

Tak to prawda, świat jest cudem :) biegnę podziwiać do Ciebie :)

Justyna Kłosińska pisze...

Dziękuję Ewuniu, serdecznie Cię pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 Sunflower - u mnie na wsi , Blogger