sobota, kwietnia 20, 2013

Niemcy - Hannover, Ogrody Królewskie

 Ogrody Królewskie to rozciągający się na przestrzeni 2 km zespół parków założonych przez księżną Zofię z Palatynatu w XVII wieku. Ogrody reprezentują style włoski, francuski i holenderski i są jako uważane za najcenniejszy barokowy ogród w Europie. W ogrodzie znajdują się fontanny, sztuczne kaskady, groty i rzeźby. Na szczególną uwagę zasługuje Wielka Fontanna, której słup wody osiąga 82 metry. W zespole ogrodów królewskich jest w przeliczeniu około 20 km żywopłotu. Zapraszam do zwiedzania :) 







6 komentarzy:

Małgorzata K pisze...

fajnie byłoby mieć taki "ogródek", tylko kto dałby radę o niego zadbać ;)

Justyna Kłosińska pisze...

Małgosiu, jak to wszystko podziwiałam, zastanawiałam się ilu tam ludzi musi pracować :)

Jolanta Turoń pisze...

Ależ cudo :) Mieć chociażby namiastkę takiego piękna :) Moje marzenie

Justyna Kłosińska pisze...

Moje też :)

Megg K pisze...

Przepiękne ogrody, aż chciałoby się tam non stop przebywać :-)

Sylwia Szabat pisze...

ogrody cudne, uwielbiam takie piekne zadbane ogrody. Mam nadzieje, ze bede miala okazje tam wdepnac... Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :) Będę wdzięczna :)

Copyright © 2014 U mnie na wsi , Blogger